Σε εκδήλωση που πραγμα-τοποιήθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας η Microsoft Ελλάς, το Σάββατο 19 Μαρτίου, βράβευσε τους Έλληνες εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο 1ο Φόρουμ Πρωτοπόρου Εκπαίδευσης με θέμα «Καινοτομία στην Εκπαίδευση: Ο Ρόλος των Νέων Τεχνολογιών», που πραγματοποιήθηκε από τις 20 Οκτωβρίου 2010 έως τις 7 Ιανουαρίου 2011.
Οι συμμετοχές ανήλθαν σε 1600 και οι έγκυρες παρουσιάσεις σε 110. Το πρώτο βραβείο έλαβαν η Ευαγγελία Μανούσου, δασκάλα 7ου Δημοτικού Σχολείου Παλαιού Φαλήρου και ο Γ. Φιλιππούσης, δάσκαλος του Δημοτικού Σχολείου Λεοντείου Λυκείου Πατησίων, για το «Πρόγραμμα Διαδραστικών Τηλεδιασκέψεων – ΟΔΥΣΣΕΑΣ / Περιβάλλον – Ενεργειακή Επανάσταση – Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας – 2010 – Τα ταξίδια του καπετάν ΣΟΣ στη Μεσόγειο», που επιτρέπει τη διαδικτυακή επικοινωνία 5 σχολείων (Δημοτικό Σχολείο Λεοντείου Λυκείου Πατησίων, Δημοτικό Σχολείο Διοίκηση Διοικητικής Μέριμνας Ναυτικού Ναυστάθμου Κρήτης, 7ο Δημοτικό Σχολείο Παλαιού Φαλήρου, 3ο Δημοτικό Σχολείο Κισσάμου Κρήτης, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αίγινας) για ζητήματα περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος. Τη δεύτερη θέση κέρδισε ο φίλος Γ. Κοντέλλης, καθηγητής του 3ου ΓΕΛ Μυτιλήνης, για τη δράση «Κατασκευή Εκπαιδευτικού Δορυφόρου τύπου CanSat» (δες εδώ , εδώ κι εδώ), ενώ την τρίτη θέση κατέκτησε ο Κ. Καλοβρέκτης, καθηγητής στο ΕΠΑΛ Λιβαδειάς, για τη δράση «Αγώνας Ταχύτητας με την Μάθηση στο Τιμόνι».Η συγκεκριμένη διοργάνωση εντάσσεται στην ευρύτερη πρωτοβουλία της Microsoft, «Συνεργάτες στη Μάθηση», στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιείται μια σειρά δράσεων, που αποσκοπούν στην προώθηση της χρήσης της τεχνολογίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει το λογισμικό, συμβάλλοντας και ενθαρρύνοντας τη δημιουργία καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας.Οι τρεις διακριθέντες θα εκπροσωπήσουν την χώρα στον Πανευρωπαϊκό Φόρουμ Πρωτοπόρου Εκπαίδευσης που θα διεξαχθεί 22 με 24 Μαρτίου στη Μόσχα. Περισσότερα εδώ, εδώ και εδώ).
How I Prioritize Specific Network Traffic on My Wi-Fi Router
Πριν από 55 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου