Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011

Η ταξινομία Βloom στον καιρό του Web 2.0

Μια "λεπτή" προσαρμογή της ταξινομίας Bloom στον καιρό του Web 2.0! Μια και από τη διαδικτυακή γνώση (δλδ τη θέαση στο YouTube ή τις πληροφορίες και μόνο μέσω της μηχανής αναζήτησης Google) μέχρι την αξιολόγηση μιας αναφοράς στη Wikipedia και τη δημιουργία ιστολογίου στο Blogger, πράγματι «ανεβαίνεις» ιεραρχικά στο γνωστικό τομέα ακολουθώντας το βηματισμό: γνώση-κατανόηση- εφαρμογή- ανάλυση-αξιολόγηση-δημιουργία (δες συμπληρωματικά "Διδακτικοί στόχοι και διδασκαλία"). Ας το έχουμε υπ΄όψη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μπορεί να ενδιαφέρουν