Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

Χάκερς vs PlayStation Network

Τα προσωπικά δεδομένα 77 εκατομμυρίων πελατών της Sony, μεταξύ αυτών και οι αριθμοί των πιστωτικών τους καρτών, φέρεται να έχουν υποκλαπεί από άγνωστους χάκερ, οι οποίοι ενέχονται στην μεγαλύτερη -κατά τα φαινόμενα- υπόθεση ηλεκτρονικής απάτης στην ιστορία.Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, οι χρήστες της online πλατφόρμας PlayStation Network έπεσαν θύματα υποκλοπής από ηλεκτρονικούς εισβολείς, στην κατοχή των οποίων περιήλθαν ονόματα, διευθύνσεις, email, ημερομηνίες γέννησης, κωδικοί πρόσβασης και άλλες πληροφορίες. Η πλατφόρμα χρησιμοποιείται από περίπου 77 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι παίζουν online παιχνίδια, συνομιλούν και «κατεβάζουν» ταινίες και μουσική από το Διαδίκτυο.Το 90% των χρηστών του PlayStation Network, οι οποίοι κάθε χρόνο αποφέρουν στην εταιρεία έσοδα 500 εκατομμύρια δολαρίων, προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη.Περισσότερα εδώ.

Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011

Ανήλικοι στο facebook: σήμα κινδύνου

 Έρευνα με τίτλο "Κοινωνική Δικτύωση, Ηλικία και Εμπιστευ-τικότητα" του EU Kids Online, που έγινε σε 25 ευρωπαϊκές χώρες, αποκαλύπτει πως το 38% των παιδιών ηλικίας 9-12 ετών χρησιμοποιούν υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης,  ενώ ένα στα πέντε παιδιά της ίδιας ηλικιακής ομάδας έχει το δικό του προφίλ στο facebook, παρόλο που το δίκτυο θέτει ηλικιακό όριο για συμμετοχή τα 13 έτη.Το ένα τέταρτο των παιδιών στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, προτιμούν να έχουν το προφίλ τους "ανοιχτό σε όλους" (public), ενώ το ένα πέμπτο των παιδιών, των οποίων το προφίλ είναι "ανοιχτό", εμφανίζουν τη διεύθυνσή τους ή το τηλέφωνό τους. Σύμφωνα με τους ερευνητές αυτό γίνεται επειδή τα παιδιά δεν μπορούν να κατανοήσουν τις ρυθμίσεις ασφαλείας.Στις 25 ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, το 57% των παιδιών (ηλικίας 9 έως 16 ετών) χρησιμοποιούν το facebook ως κύριο site κοινωνικής δικτύωσης. Στην Κύπρο το ποσοστό αγγίζει το 98%, ενώ στην Πολωνία μόνο το 2%.Επίσης, η έρευνα δείχνει ότι ένα στα έξι παιδιά, ηλικίας 9-12 ετών και ένα στα τρία 13-16 ετών έχει 100 ή και παραπάνω διαδικτυακούς φίλους, ενώ περίπου το ένα τέταρτο των χρηστών των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης επικοινωνούν online με ανθρώπους που δεν έχουν καμία επαφή στη ζωή τους.Eίναι χαρακτηριστικό ότι το36% των ελληνόπουλων από 9 έως 12 ετών και το 14% από 13 έως 16 ετών, αναγράφουν ψευδή ηλικία στα προφίλ τους. Επίσης, σχεδόν τα µισά παιδιά (45%) δηλώνουν ότι έχουν τη δυνατότητα να µπαίνουν στο facebook ανά πάσα στιγµή, ενώ µόνο το 13% µπαίνει µε την άδεια ή υπό την επίβλεψη ενηλίκου. Πάντως, το 42% των παιδιών απάντησε ότι οι γονείς του απαγορεύουν τη χρήση τέτοιων σελίδων.Η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα για το ασφαλές Διαδίκτυο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.Στην έρευνα συμμετείχαν περίπου 25 000 νέοι απ' όλη την Ευρώπη.Ολόκληρη η έρευνα εδώ.

Πηγή: http://www.enet.gr/?i=news.el.episthmh-texnologia&id=268946

Τρίτη, 19 Απριλίου 2011

Η σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή



Καταπληκτικό βιντεάκι για τη θέση εργασίας στον Η/Υ  μια και, "Η στάση του σώματός μας όταν εργαζόμαστε στον υπολογιστή, είναι πολύ σημαντική.Μια κακή στάση μπορεί να μας δημιουργήσει προβλήματα, για παράδειγμα, στη μέση, στα χέρια ή στα μάτια.Υπάρχουν μερικοί κανόνες που πρέπει να έχουμε υπόψη μας (...) Εκτός, όμως, από τη σωστή στάση του σώματός μας, για να προστατεύσουμε την υγεία μας και να κουραζόμαστε λιγότερο, είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε συχνά διαλείμματα. Για κάθε πενήντα λεπτά μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή χρειάζεται να ξεκουραζόμαστε τουλάχιστον δέκα λεπτά"(απόσπασμα από το βιβλίο Πληροφορική Γυμνασίου,ΟΕΔΒ 2007, σελ. 22).

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

Απολύθηκε λόγω …Facebook!

Διαβάζω ότι (δες εδώ κι εδώ)) νόμιμη έκρινε το Πρωτοδικείο της Αθήνας την απόλυση, και μάλιστα χωρίς αποζημίωση, υπαλλήλου αεροπορικής εταιρείας που, μεταξύ άλλων, επισκεπτόταν καθημερινά και επί ώρες το Facebook και άλλες ιστοσελίδες άσχετες με την εργασίας της. Το Πρωτοδικείο έκρινε ότι «η απόλυση της εργαζομένης δεν έλαβε χώρα καταχρηστικά, αλλά νομίμως και στα πλαίσια του καλώς νοούμενου συμφέροντος της εργοδότριας επιχείρησης, καθόσον πραγματικό κίνητρο της καταγγελίας ήταν η πλημμελής και μη προσήκουσα άσκηση των συμβατικών υποχρεώσεων της εργαζομένης, η οποία δημιουργούσε προβλήματα στην ομαλή και αποδοτική άσκηση της εργασίας και στις ανάγκες της επιχείρησης και επέφερε ακολούθως κλονισμό της εμπιστοσύνης της εργοδότριας στο πρόσωπό της, εκ του οποίου εξέλιπε το απαιτούμενο πνεύμα συνεργασίας». Η εν λόγω αεροπορική εταιρεία από το Δεκέμβριο του 2008 είχε στείλει ηλεκτρονικό μήνυμα που απαγόρευε στο προσωπικό της να επισκέπτεται ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, ήτοι ιστοσελίδες με περιεχόμενο άσχετο με την εργασία του, παρ' όλα αυτά η υπάλληλος καθημερινά επισκεπτόταν το Facebook προκειμένου να διαβάσει και να γράψει σχόλια, ενώ αρκετές φορές, όταν την καλούσαν πελάτες για να προβούν σε κράτηση εισιτηρίων, τους απαντούσε ότι το σύστημα κρατήσεων δεν λειτουργεί και τους ζητούσε να ξανακαλέσουν αργότερα, προκειμένου να έχει περισσότερο χρόνο για να ασχοληθεί με την περιήγηση στο Facebook. Να σχολιάσω, από ποια δημόσια υπηρεσία απολύθηκε υπάλληλος για τον ίδιο λόγο; Ή για παρόμοιο, λ.χ. πασιέντσα, διαδικτυακά παιγνίδια άντε κάποιο chat και καμιά τσοντούλα - έχετε κοιτάξει ποτέ τι τρέχει στην οθόνη του Η/Υ στις δημόσιες υπηρεσίες εν ώρα εργασίας; Βου επίπεδο και βάλε που λένε!

Παρασκευή, 15 Απριλίου 2011

Πιστοποίηση α΄ επιπέδου

"Ανοίγει" η πιστοποίηση α΄επιπέδου στο πλαίσιο της  Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του ΕΣΠΑ (2007-2013),  ώστε να διευκολυνθεί η συμμετοχή του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση β' επιπέδου, για την οποία η εν λόγω πιστοποίηση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση. Στην επιμόρφωση β΄ επιπέδου μπορούν να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05/06/07, ΠΕ19/20, ΠΕ60, ΠΕ70, καθώς και εκπαιδευτικοί «συναφών» κλάδων, δηλαδή εκπαιδευτικοί που έχουν τη δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων των παραπάνω κλάδων ως πρώτη ή δεύτερη ανάθεση.Τα προγράμματα πιστοποίησης α' επιπεδου, που θα υλοποιηθούν στο διάστημα Μαΐου – Ιουλίου 2011 στα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠΙΣ), μπορούν να συμμετάσχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί, εν ενεργεία αναπληρωτές της δημόσιας εκπαίδευσης, των κλάδων της επιμόρφωσης β' επιπέδου. Από τη Μ. Δευτέρα,18 Απριλίου 2011, θα είναι διαθέσιμος ο Οδηγός Ενημέρωσης Εκπαιδευτικών (στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr> «Υλικό Επιμόρφωσης» > «Υλικό Πιστοποίησης (Δείγματα)»), ο οποίος θα περιλαμβάνει αναλυτικές πληροφορίες και υλικό σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης, τον τρόπο απόκτησης κωδικών για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής, οδηγίες χρήσης του υπολογιστικού περιβάλλοντος πιστοποίησης, καθώς και ένα δείγμα τεστ και ερωτήσεων της εξέτασης.Περισσότερα στην  Πύλη ενημέρωσης και Συνεργασίας β' Επιπέδου: http://b-epipedo2.cti.gr
6-5-2011 Από σήμερα οι αιτήσεις για συμμετοχή στην πιστοποίηση α΄ επιπέδου! Δες κι εδώ.
16-1-2015 Νέα προγράμματα πιστοποίησης α΄επιπέδου Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2015, εδώ.

Social media counter


Τι τρέχει τώρα, πριν μία ημέρα, μία εβδομάδα, ένα μήνα, ένα χρόνο στα κοινωνικά δίκτυα, τα κινητά, τα παιγνίδια, τα παραδοσιακά ΜΜΕ.To είδα κι...έπαθα!Περισσότερα εδώ

Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

Αποτελέσματα αξιολόγησης επιλογής υποψηφίων επιμορφωτών β’ επιπέδου

Για οποιους...αδημονούν, τα αποτελέσματα αξιολόγησης των αιτήσεων εκπαιδευτικών υποψηφίων για τα προγράμματα εκπαίδευσης επιμορφωτών β΄ επιπέδου σε Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ) στο πλαίσιο της Πρόσκλησης 159/16.02.2011 της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του  ΕΣΠΑ (2007-2013) (δες εδώ) είναι διαθέσιμα, από σήμερα Πέμπτη 14 Απριλίου 2011, μέσω του Πληροφοριακού συστήματος της Πράξης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr/mis (επιλογή: «Πρόσκληση Εκπαίδευσης Επιμορ-φωτών» και στη συνέχεια επιλογή: «Αποτελέσματα Αξιολόγησης»), με χρήση των κωδικών που (ήδη) διαθέτουν.

Ασφαλές Internet

Αν και η χρήση του Διαδικτύου είναι πολύ δημοφιλής μεταξύ των παιδιών, εντούτοις είναι σαφές ότι η δημιουργία ενός χωρίς κινδύνους, ελεύθερου για τα παιδιά Διαδικτύου δεν είναι, επί του παρόντος, εφικτή (…)  Και όπως δείχνει η έρευνα, η χωρίς τη γονική επίβλεψη χρήση του από παιδιά και ανηλίκους μπορεί να δημιουργήσει κινδύνους τόσο για τα ίδια όσο και για την οικογένειά τους. Για αυτό το λόγο συντονισμένες καταβάλλονται προσπάθειες σε επίπεδο ΕΕ προς την κατεύθυνση τόσο της ανάπτυξης των κατάλληλων μέτρων ασφάλειας, όπως είναι η τεχνολογία φιλτραρίσματος, όσο και στη δημιουργία μιας κουλτούρας για την ασφαλή χρήση Διαδικτύου.Μια πολύ καλή προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση είναι και η παρούσα παρουσίαση. Δείτε τη. Επίσης, δείτε “SimSafety: Flight Simulator for Internet Safety”, ένα παιγνίδι ρόλων για την ευαισθητοποίση στην ασφαλή για τα παιδιά χρήση του Διαδικτύου.

via mcsotos

Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011

Βιβλίο: Μια νέα εμπειρία!



Αν δεν υπήρχαν τα βιβλία και ο Γουτεμβέργιος...Το σκεφτήκαμε ποτέ, τώρα τον καιρό Διαδικτύου, της Wikipedeia, του e-book, του e-mail, των social media, κτλ., κτλ., των ΤΠΕ γενικά...

Δευτέρα, 4 Απριλίου 2011

Φτιάξε video στο YouTube Create


Making Videos on the Web -
Εύκολα και γρήγορα βιντεάκια και μίνι ταινίες με τα νέα εργαλεία του YouTube. Δημιουργήστε κινούμενα σχεδία, βίντεο και ψηφιακές ιστορίες με τη χρήση avatar, εικόνων, ήχων και άλλων στοιχείων στο «YouTube Create», μια νέα πύλη με τρία εργαλεία : το GoAnimate, το Stupeflix, και το Xtranormal και αποθήκευση στο YouTube
Δείτε στο FreeTechnology for Teachers μόλις για το πώς να φτιάχνουν οι εκπαιδευτικοί βίντεο, όχι μόνο με τα εργαλεία της ΥouTube αλλά και με το Animoto, το Masher, το PhotoPeach, το MyJayCut και πώς να τα μοιράζεστε στο Διαδίκτυο

via http://www.bloglovin.com/m/2108171/200822600/fb

Σάββατο, 2 Απριλίου 2011

Microsoft vs Google

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να προσφύγει στην Κομισιόν κατά της Google, κατηγορώντας την ότι προσπαθεί να την παραγκωνίσει από την αγορά της αναζήτησης στο Διαδίκτυο, ισχυριζόμενη ότι ότι η Google χρησιμοποίησε την κυριαρχική της θέση για να περιορίσει την ανάπτυξη υπηρεσιών της,  υποστηρίζοντας μεταξύ άλλων ότι η Google περιορίζει τη δυνατότητα της μηχανής αναζήτησης της Microsoft, Bing, να προβάλλει διαδικτυακό περιεχόμενο. Συγκεκριμένα η Microsoft κατηγορεί την Google ότι:
-Χρησιμοποιεί τεχνικά μέτρα για να εμποδίσει τη μηχανή αναζήτησης Bing από το να βρίσκει περιεχόμενο από το YouTube, που ανήκει στην Google.
-Εμποδίζει τη σωστή λειτουργία του YouTube στα Smartphones της Microsoft.
-Ελέγχει την πρόσβαση σε αντίγραφα βιβλίων που δεν έχουν πνευματικά δικαιώματα.
- Περιορίζει τη δυνατότητα των επιχειρήσεων να ανακτήσουν τις δικές τους πληροφορίες, που έχουν παραχθεί μέσω των διαφημίσεων της Google για χρήση αλλού.
- Εξαναγκάζει μεγάλες ιστοσελίδες να χρησιμοποιούν μόνο τα κουτιά αναζήτησης της Google στις σελίδες τους.
Η Google ανακοίνωσε ότι δεν εκπλήσσεται από την κίνηση και ότι θα έδινε ευχαρίστως εξηγήσεις.

Μπορεί να ενδιαφέρουν