Διαβάζω …και εκπλήσσομαι! Οι πολλές ώρες περιήγησης στο Ιnternet επηρεάζουν αρνητικά τις σχολικές επιδόσεις, και ενδέχεται να δημιουργήσουν προβλήματα μάθησης και αντίληψης, αποφαίνονται οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας στις ΗΠΑ (δες εδώ). Ο καθηγητής Τζέικομπ Βίγκντορ συνέκρινε τις σχολικές επιδόσεις 150 000 μαθητών ηλικίας 10-14 ετών πριν και μετά την απόκτηση και τη χρήση υπολογιστή. «Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας είναι σημαντικά γιατί συνδέουν τη χρήση υπολογιστών με τις επιδόσεις των παιδιών στο σχολείο. Μπορεί ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής να αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την εργασία ενός ενηλίκου, όμως δεν συμβαίνει το ίδιο και για ένα παιδί 10-14 ετών. Το παιδί προτιμάει να παίξει παιχνίδια ή να «σερφάρει» απλώς στις διάφορες σελίδες του Διαδικτύου», και συμβουλεύει τους γονείς να μην αγοράσουν προσωπικό υπολογιστή σε μικρά παιδιά. «Θα τους κάνουν περισσότερο κακό, παρά καλό. Ας περιμένουν μερικά χρόνια.» Να πω ότι δεν συμφωνώ; Με ένα και μόνο επιχείρημα: Μήπως ο υπολογιστής ανοίγει νέους, περισσότερο ενδιαφέροντες ορίζοντες στα παιδιά, έστω κι αν αυτοί είναι τα παιχνίδια ή το «σερφάρισμα» στο Διαδίκτυο; Μήπως είναι η απάντηση στο «νεκρό» και παρωχημένο σχολικό τους πρόγραμμα; Μήπως είναι η πρόσκαιρη «ελευθερία» ενάντια στην «καταπίεση» των γονιών και των δασκάλων; Μήπως όλοι μας πρέπει να ακούσουμε και πάλι τι λέει ο sir Ken Robinson (δες εδώ κι εδώ) για το σχολείο που σκοτώνει τη δημιουργικότητα των παιδιών; Εξάλλου, έχουμε σκεφθεί καλά τι σημαίνει "σχολική επίδοση" ή μήπως ήλθε η ώρα να αναθεωρήσουμε τις όποιες απόψεις μας για αυτή;
Πάντως, δείτε κι εδώ ή εδώ.
Survivors mark 20th anniversary of deadly 2004 tsunami
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου