Έγινε κι αυτό! Σύμφωνα με την αστυνομία "22χρονη δασκάλα σε χωριό του νομού Χανίων μέσω ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης ( facebook ) προσέγγιζε ανήλικους και προφασιζόμενη ότι θα τους βοηθούσε στα μαθήματα τους, έκανε ασελγείς πράξεις σε βάρος τους (...) Δες το σχετικό ρεπορτάζ εδώ.Τι να σχολιάσω; Πριν δυο περίπου χρόνια, στο νομό Χανίων πάλι, είχαμε την αποβολή μαθήτριας (αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος) επειδή μέσω του facebook καταφέρονταν με υβριστικούς χαρακτηρισμούς εναντίον της διευθύντριας του Γυμνασίου όπου φοιτούσε (δες εδώ περιγραφή και σχετικά μου σχόλια). Τώρα έχουμε την ειδεχθή και ποινικά κολάσιμη αντιστροφή: ασέλγεια δασκάλας σε ανήλικους μαθητές μεσω facebook (...) Μήπως πρέπει να εισάγουμε ως μάθημα πλέον το τι και το πώς των κοινωνικών δικτύων; Κάτι πρέπει να γίνει...ΤΠΕ και διαδραστικά συστήματα στο σχολείο ναι, αλλά και διδαχή αυτών (: το σύνολο των ηθικών αρχών και κανόνων που τα διέπουν) σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές.Το "νέφος" (cloud computing) δεν μπορεί να τα κουκουλώσει όλα. Στις ΗΠΑ νέοι κανόνες από τιςς εκπαιδευτικές αρχές περιορίζουν τις επαφές εκπαιδευτικών-μαθητών μέσω του facebook και του Twitter μια και κάποιοι (πόσοι;) καθηγητές/τριες έχουν υποπέσει σε διαδικτυακά ατοπήματα δημοσιεύοντας ατυχή σχόλια ή φωτογραφίες σχετικά με το αλκοόλ ή το σεξ, ενώ σε λίγες, ακραίες περιπτώσεις εκπαιδευτικοί φυλακίσθηκαν για ερωτικές σχέσεις με μαθητές, τους οποίους προσέλκυσαν σε πρώτη φάση, μέσω Διαδικτύου (δες εδώ).
Υστερόγραφο: ...και για να "ισοφαρίσουμε, μη και κάποιοι ισχυριστούν/ισχυρίζονται ότι οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, το Διαδίκτυο κτλ. είναι το πρόβλημα, δες: Σεξουαλική κακοποίηση παιδιών σε Καθολικά ιδρύματα
15-1-2012 Περισσότερα...
18-2-2012 Γιατί οι δασκάλες γίνονται ..."ροζ";...
Υστερόγραφο: ...και για να "ισοφαρίσουμε, μη και κάποιοι ισχυριστούν/ισχυρίζονται ότι οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, το Διαδίκτυο κτλ. είναι το πρόβλημα, δες: Σεξουαλική κακοποίηση παιδιών σε Καθολικά ιδρύματα
15-1-2012 Περισσότερα...
18-2-2012 Γιατί οι δασκάλες γίνονται ..."ροζ";...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου