Σε παλιότερα
post γράφαμε για την καθυστέρηση πληρωμής ή με έκπτωση 50% στη δικαιούμενη αμοιβή τους επιμορφωτές ΤΠΕ στην εκπαίδευση και λοιπούς εμπλεκόμενους, που έτρεξαν τα προγράμματα β΄ επιπέδου Μαΐου-Ιουνίου και Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2008 ανά τα ΚΣΕ της επικράτειας -χωρίς οδοιπορικά και ημερήσια αποζημίωση! Και να που άρχισαν οι πληρωμές για τα …χρωστούμενα από το 2006! Σύμφωνα με ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της ΕΥΕ (Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων) του ΥΠΕΠΘ (δες
εδώ): «Στο πλαίσιο της Πράξης "Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης σε Βασικές Δεξιότητες των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση" απασχολήθηκαν, από τον Μάιο 2006, δημόσιοι υπάλληλοι ως επιμορφωτές Δημοσίων Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) ή συντονιστές Δημοσίων Κ.Σ.Ε. ή καταχωριστές Δημοσίων Κ.Σ.Ε. Η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του ΥΠΕΠΘ έχει ξεκινήσει την έκδοση των επιταγών τους και την αποστολή τους με courier προς τις Επιτροπές Επιμόρφωσης. Για την παραλαβή τους οι δικαιούχοι θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες Επιτροπές Επιμόρφωσης. Υπενθυμίζουμε πως λόγω της λήξης του οικονομικού αντικειμένου της Πράξης, οι επιταγές θα πρέπει να έχουν εισπραχθεί από τους δικαιούχους έως και τις 26-6-2009.» Λέτε να προλάβουν να πληρωθούν όλοι στον προαναφερθέντα χρόνο ή θα σκάσει κάνα κανόνι; Εν αναμονή λοιπόν (
πληρώθηκαν, πληρώθηκαν...) με την αμοιβή των επιμορφωτών να έχει καθοριστεί σε 36,46€ ανά διδακτική ώρα και: «η αμοιβή για το παρασχεθέν έργο επιμεριζόμενη κατά μήνα, δεν μπορεί να είναι ανώτερη από το ήμισυ των μηνιαίων αποδοχών της οργανικής τους θέσης, αφορά απασχόληση εκτός των ωρών εργασίας και σε χρόνο που δεν καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση.»
4 σχόλια:
Η επιμόρφωση β΄ επιπέδου ήταν ένα καλό φινάλε για την απορρόφηση των σχετικών κονδυλίων.
Φαντάζομαι ότι έχουν πληρωθεί όλοι οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι, ώστε ήρθε και η σειρά σας.
Αγαπητέ as eon …εκατομμύρια ευρώ των ΕΠΕΑΕΚ Ι & ΙΙ κατασπαταλήθηκαν χωρίς την προσδοκώμενη απόδοση κατά τη γνώμη μου. Για παράδειγμα το ΕΠΕΑΕΚ Ι για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση περίπου 200 δις δρχ. πήγε, μεταξύ άλλων, για τα (τρέχοντα) βιβλία των ΕΛ της λεγόμενης «μεταρρύθμισης Αρσένη», το (εν λειτουργία) ΠΣΔ sch.gr, τα (χρήσιμα) εργαστήρια Πληροφορικής των σχολείων, τις (αυτο-καταργηθείσες) αίθουσες/σχολεία ΣΕΠΠΕ, την εισαγωγή των ΤΠΕ–Ε μέσω της «Οδύσσειας» κτλ. δράσεων με καμιά 50+ λογισμικά (που σήμερα τα MS Vista διαβάζουν σαν …ιούς), τα (χειμαζόμενα) εργαστήρια φ.ε. των ΓΕΛ, τις (έρημες) σχολικές βιβλιοθήκες ΓΕΛ, τα (ανύπαρκτα) εργαστήρια τεχνολογίας ΓΕΛ, τα γνωστά 40ωρα των ΠΕΚ και άλλα έργα…Πόσες από τις παραπάνω ενέργειες υπάρχουν/λειτουργούν σωστά σήμερα, όταν τα χρήματα που πάρθηκαν από τα ΚΠΣ για την Παιδεία, δεν είχαν υπάρξει από την εποχή του Καποδίστρια; Σε αντίθεση, λ.χ. τα 700 δις δρχ. για το Μετρό της Αθήνας έπιασαν τόπο… Το Μετρό και λειτουργεί, και εξυπηρετεί, και επεκτείνεται.
Τώρα για την επιμόρφωση β΄ επιπέδου, τι να πω, εξόφθαλμη προχειρότητα (το έχω σχολιάσει σε άλλα posts), ανήκει στα έργα για το θεαθήναι… Το ίδιο μπορώ να πω και για την α΄ φάση …κατά την οποία επιμορφώθηκαν 83 315 ή 100 000 και πλέον εκπαιδευτικοί ή ένα μεγάλο ποσοστό αυτών απλά εισέπραξε τα 600€ ; Κι όπως λέει η έκθεση του ΠΙ : ” (…) Τόσο οι επιμορφωτές όσο και οι επιμορφούμενοι εξέφρασαν την άποψη ότι η διάρκεια του προγράμματος της επιμόρφωσης (48 ώρες) ήταν πολύ μικρή για να μπορέσουν οι αρχάριοι χρήστες να αποκτήσουν μια επαρκή γνώση της χρήσης των υπολογιστών.”- εκτός κι αν θεωρείται επιμόρφωση η γραφή κειμένου, άντε και η εισαγωγή φωτό με τρόπο ώστε μια εικονογραφημένη σελίδα να έχει μέγεθος 2ΜΒ και βάλε, κι όταν οι μισοί περίπου εκπαιδευτικοί έχουν ηλεκτρονική διεύθυνση…
Και για να εξηγούμαστε, καλές οι ΤΠΕ- αν και δεν αποτελούν πανάκεια, όπως κάπου αλλού γράφεις-μόνο που τα λεφτά απλά ξοδεύονται σε εξοπλισμό μάλλον ανενεργό που γρήγορα για τους πολλούς ημι-χρήστες ή εν δυνάμει χρήστες αραχνιάζει, αλλά στατιστικά αναλογεί 1Η/Υ ανά 10-12 μαθητές και υπάρχει κάλυψη των σχολείων από 1 μέχρι 13+ Η/Υ κατά 99%, ήτοι στους αριθμούς πάμε καλά! Μη πω και για τα 300 και πλέον εκπαιδευτικά λογισμικά που την τελευταία 10ετία ήλθαν στα σχολεία, πού αν τα ψάξεις, στα περισσότερα σχολεία δεν ξέρουν που είναι σκορπισμένα, επειδή …άλλαξε ο Δ/ντής!
Για να τελειώνω, κι εγώ …ζωγράφος ήθελα να γίνω (δες στο sidebar του ιστολογίου μου http://nikosblogout.blogspot.com)
Έρρωστε.
Ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη απάντηση.
Το κρίμα είναι ότι ενώ υπάρχουν τόσοι συνάδελφοι με όρεξη και γνώσεις παραμένουν ανενεργοί σε ένα σχολείο που διεκπεραιώνει τη γραφειοκρατία.
...πάντα ας ελπίζουμε ότι κάτι μπορεί στο μέλλον να αλλάξει.Μια και στο χέρι μας είναι να αλλάξουμε, έστω και σημειακά, το σχολείο μας, χρησιμοποιώντας επωφελώς ο καθένας στο μάθημά του/τάξη του την όρεξη και τις γνώσεις του.
Δημοσίευση σχολίου