Η trueslant.com ευνοεί την αρθρογραφία ανεξάρτητων δημοσιογράφων και στηρίζεται στο ανοιχτό μοντέλο επικοινωνίας των social media. Μέσα σε ένα επικοινωνιακό περιβάλλον που βρίσκεται σε πλήρη μεταβολή και διαμόρφωση, ένας νέος δικτυακός τόπος πληροφοριών που ξεκίνησε να λειτουργεί στις ΗΠΑ φιλοδοξεί να εγκαθιδρύσει μία νέα σχέση ανάμεσα στους δημοσιογράφους, τους διαφημιστές και τους αναγνώστες, προτείνοντάς τους μια διέξοδο «για να θραύσουν τα στεγανά που τους χωρίζουν».H ιστοσελίδα του trueslant.com, που ξεκίνησε επισήμως χθες σε πειραματική μορφή, αντιμετωπίζοντας τους δημοσιογράφους οιονεί επιχειρηματίες του δικού τους μέσου, δημιουργεί ένα πεδίο που «επιτρέπει στους συνεργάτες να δημιουργήσουν τον δικό τους ηλεκτρονικό χώρο στα πλαίσια ενός δικτύου», τονίζει ο ιδρυτής και διευθυντής της Λιούις Ντουόρκιν.Ο δικτυακός τόπος απευθύνεται σε «παραδοσιακούς δημοσιογράφους, συγγραφείς, μπλόγκερς, πανεπιστημιακούς ή ακόμη και σε ειδικούς του τομέα αυτού», τόνισε ο Ντουόρκιν, ο οποίος μετρά 35ετή εμπειρία στα μέσα ενημέρωσης, ιδίως στο Newsweek, στους Τimes της Νέας Υόρκης και στη Wall Street Journal. Όλοι οι συνεργάτες-που σήμερα ξεπερνούν τους 100- αμείβονται, άλλοι με μετοχές της εταιρείας, άλλοι με σταθερό μισθό, ή με κυμαινόμενες αμοιβές ανάλογα με τις διαφημίσεις που ο χώρος τους κατορθώνει να προσελκύσει.Οι έξι μόνιμοι εργαζόμενοι στον δικτυακό τόπο του trueslant.com δεν επεμβαίνουν άμεσα στα κείμενα, γεγονός που δίνει τη δυνατότητα στους δημοσιογράφους να αυτοδημοσιεύονται. Σε αντιστάθμισμα αυτοί οφείλουν να έρχονται σε επαφή με τους αναγνώστες τους. Κατ' εικόνα και καθ' ομοίωση τόπων γνωριμιών και επικοινωνίας, όπως το Facebook, ή το Twitter, θα έχουν «πιστούς αναγνώστες», οι οποίοι θα κρίνουν και θα σχολιάζουν τα κείμενά τους.
Πηγή: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_09/06/2009_283621
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου