Κόμικς και γελοιογραφίες
στο μάθημα; Γιατί όχι. Πρόκειται (δες εδώ) «για έναν καινούργιο αλλά
δοκιμασμένο τρόπο, οικείο, εύληπτο, δημιουργικό και ευχάριστο στα παιδιά, που
βασίζεται στις αρχές της διαθεματικότητας, της βιωματικότητας και της
συνεργατικότητας. Έτσι, μια σειρά από
γελοιογραφίες με οικολογικό θέμα μπορεί να στηρίξει ολόκληρο πρόγραμμα
περιβαλλοντικής αγωγής. Άλλες γελοιογραφίες σχετικά με τη βία στα γήπεδα, την
κυκλοφοριακή αγωγή, τη διατροφή, το κάπνισμα κτλ, μπορούν να αποτελέσουν τη
βάση για την υλοποίηση προγραμμάτων αγωγής υγείας. Κόμικς και γελοιογραφίες με
διάφορα θέματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα στην τάξη σε διάφορα μαθήματα,
όπως η Νεοελληνική Γλώσσα, τα Αρχαία Ελληνικά, η Πολιτική και Κοινωνική Αγωγή
κτλ.» Μια δοκιμή θα πείσει.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου